Home Characters Contacts More blogs

2014. november 1., szombat

Díj

Dear readers
Szerbusztok!:) Egyelőre nem résszel, hanem egy díjjal jelentkezem, noha tudom, hogy tegnap már raknom kellett volna a fejezetet, de nem értem a végére. Ma mindenképpen kirakom!:)
Nos, úgy gondolom, hogy a történet, mely az Intricate - Bonyolult névre hallgat, megkapta az első díját. Kaptam már korábban is díjakat, de azt még a Dream Come True -ra, éppen ezért ezt tekintem most az elsőnek!(:

Köszönet a díjért, En_Payne -nak.☺

Szabályok:
  1. Rakd ki és köszönd meg a díjat, annak, akitől kaptad!
  2. Írj 11 dolgot magadról!
  3. Válaszolj 11 kérdésre!
  4. Tegyél fel tizenegy kérdést!
  5. Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:
  1. Szeretem a One Direction -t. :D♥
  2. Bécsben lakom.
  3. Imádok Bécsben lakni.
  4. Belepusztulok, ha nem jutok el a mostani koncertre.
  5. Nagyon örülök a díjnak!☺:3♥
  6. Hatalmas dilemmákban vagyok, a mostani részt illetően. :D
  7. Imádom a legjobb barátnőm!♥
  8. Rengeteget köszönhetek, kedvenc bloggerinámnak! Bizony Beccsukám, rólad van szó!;)♥
  9. Ezer blogra vagyok feliratkozva, azok közül szinte csak ötből jön bejegyzés.
  10. Lusta vagyok bizonyos dolgokra, mint például, leiratkozni olyan blogokról, amiket már nem olvasok.:D
  11. Éééés jeej, utolsó pont. Hmm. Imádom a kakaót!
11 válaszom:


1.Mi inspirál az írásban? 
Hm. Nem is tudom. Nem azért írok, mert... Hanem azért, mert viszket a tenyerem, ha nem írhatok. Valamit muszáj. És leginkább ezért.:)

2. Mit csinálsz, ha nincs ihleted, de elvagy maradva a részekkel? 
Jó kérdés, tetszik.;) Nos, ha elvagyok maradva, először is írok a bétámnak, aki legtöbb esetben tud segíteni. De, ha mégsem, akkor olvasok, sorozatot nézek, képeket keresek a főszereplőkről, és minden más.:D Nem erőltetem, időközönként visszalépek wordbe, megpróbálok pár mondatot írni, és ha megy örülök, ha nem, meg folytatom, amit elkezdtem.:D
3. Sportolsz? Ha igen, mit? 
Az a fene nagy helyzet állt elő, hogy mivel kiköltöztünk, nem járok jelenleg sehova sem.:/ Ez hatalmas probléma, úgy gondolom, de hiába mennék el bárhova is edzeni, nem nagyon érteném még.:( Magamtól, pedig rá nem szánom magam.:D Egyébként tervezem az úszást, és a kézilabdát. Ha az utóbbit nem is (édesapám miatt), akkor az előbbit mindenképp.:)
4. Van testvéred? 
Van. Kettő is.:D Egy húgom, és egy öcsém.:D
5. Mennyire tartod magadat okosnak? 
Eléggé. Nem vagyok buta, szorgalmasan tanulok (ha nem is mindig sikerül jó jegyeket szereznem), és sokat. Az már más kérdés, hogy hülye vagyok a matematikához, az az egy, ami nem megy, és hármas voltam tavaly belőle, más minden négyes és ötös.:) Jelenleg pedig itt kint nem kapok jegyeket, a nyelv miatt.:p
6. Milyen zenét hallgatsz a legszívesebben? 
Pop.:3
7. Mióta írsz? 
Decemberben lesz két éve.:3
8. Egyszerre csak egy történet van a fejedben, vagy folyamatosan jönnek az újabbak? 
Folyamatosan jönnek az újabbak, amiket rend szerint el is kezdek megírni. Ez után a blog után rögtön kezdek is újba, az ötletekből bizony, ki nem fogyok.:D
9. Te nem unod még a kérdéseket?
Nem.:D Miért, te igen?:DD
10. Csak egy blogot vezetsz? 
Igen.
11. (Uhh, utolsóóó.) Milyen színű a hajad? 
Barna.:D

A 11 kérdésem: 
  1. Hány éves vagy?
  2. Hol laksz?
  3. Mióta blogolsz?
  4. Volt olyan, hogy írtál, de félted megmutatni a nagy világnak?
  5. Milyen műfajt írsz leginkább?
  6. Milyen műfajú történeteket, könyveket olvasol?
  7. Jössz a 2015. -ös bécsi koncertre?
  8. Szeretsz suliba járni?
  9. Mit csinálsz, ha nincs ihleted?
  10. Milyen sorozatokat nézel?
  11. Játszol valamilyen számítógépes játékon?
11 ember, akiknek küldöm a díjat:
  1. Körömfestészet
  2. http://stephaniehoran-theydontknowaboutme.blogspot.com/ (ennek nem engedi a címet berakni, úgy hogy Beccsum, tiéd, természetesen!:*♥)
  3. The Princess and the Beast
Csak ennyi, ne haragudjatok!:)

Nem sokára érkezem a résszel!:*♥xx.
Patricia F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése