Home Characters Contacts More blogs

2014. június 19., csütörtök

#5. - Niallel? Pont Niallel?

Deaer readers
Először is itt a nyári szünet, úristen, végre, jupi!:) Remélem eddig mindenkinek kellemesen telt, és fog is!(: Mi éppen költözködés közepén vagyunk, ezért mostanában alig van időm írni, de minden alkalmat megragadok, és írom a részeket, majd rakom fel őket, ahogy tudom.:) Viszont mostanában felmerült az ihlet hiány is: csak ültem a gép előtt, bámultam a monitorra és az ötödik, vagyis ebből a részből pár mondat volt meg. Olvastam kicsit, és nem lett jobb, így muszáj volt írnom az én kedvenc írónőmnek, aki volt olyan kedves, és segített. Najó, megírta a rész felét. Persze én is bele- bele írogattam, de jó részt, neki köszönhetem! Imádlak!♥♥ A rész másik felét, már sikerült összehoznom, de egy oldallal kevesebb az egész, és őszintén szólva, nem is akartam tovább írni, és Beccsu érvei is mellette szóltak, hogy itt hagyjam abba.:D Emiatt persze próbálom hamarabb hozni a következő részt, mint csütörötök, márcsak azért is, mert hétfőn utazom Pécsre és pénteken érkezek. Szerintem rész lesz kirakva, ha mégsem jönne össze, akkor jövőhét hétvégére várható, de ezt még kiírom!(: Húú, és amit mondani akartam még az az, hogy nagyon köszönöm a 4 pipát!!!!♥♥♥ Hatalmas ölelés érte, mindenkinek!!♥♥ Jó olvasást drágák!:)
Patricia F.

Harry Styles

2013. február 20. - 21.
Amint leérek a nappaliba, természetesen azonnal kérdésekkel bombáznak a srácok; Niall felől érdeklődnek. Ígéretemhez tartva magam, nem mondok semmit, csak mosolygok és megrázom a fejem. Tudják, hogy nem fog sikerülni kihúzniuk belőlem semmit, így öt perc után, a saját gondolataimban merenghetek el. Mint mostanában minden alkalommal, jelenleg is a lány körül forognak a gondolataim, és semmivel sem tudom rávenni magam arra, hogy ez ne így legyen. A televízió előtt heverő szőnyeg citromsárga, melyről a ruhája jut eszembe, amit azon az estén viselt, mikor először megláttam. Aztán a barna bőrkanapé és a csokoládé az üvegasztalon, a haját és gyönyörű szemeit idézi elém. 
Meg kell ráznom a fejem, hogy visszatérhessek a valóságba, hiszen egy szinten már fanatikusnak tűnik, amit csinálok. Az egy dolog, hogy mindenről Ő jut eszembe, de az, hogy az első randevúnkat tervezgetem fejben – és ez nem vicc -  és azt, hogy milyen lenne mellette lefeküdni aludni, és felkelni. Egyrészről szerintem túl nőies - mert általában a lányok csinálnak ilyeneket - másrészről pedig nem hiszem, hogy egyszerűen normális ilyenekről ábrándozni. 
Negyed óra telik el, mikor Niall megjelenik a nappaliban, majd a konyhába sorol, hogy kivihesse a tálcáját, melyen már egy morzsa sem volt. Rám mosolyog, mielőtt újra az emelet felé venné az irányt, és eltűnne. Furcsa Őt így látni, hiszen mindig a nappaliban fetreng mindezek előtt, hangosan tévézik, vagy videó játékozik, és nassol. Most pedig egy hang nélkül sétál le és fel, szerény mosollyal kísérve. Őszintén sajnálom, hogy a csaj kikosarazta, mert Niall egy nagyon jó szívű ember, és nem ezt érdemli. Egyáltalán nem. Mindig is egy szőke, hosszú hajú, barna szemű lány képzelek el mellé, aki alacsonyabb nála, és szerény. Aki képes egyetlen egy pillantástól elpirulni amit Nialltől kap, aki sosem lenne képes megcsalni Horan barátomat, vagy csak kikosarazni, mint ez az ismeretlen lány tette a mai napon.
Fogalmam nincs, meddig ülhettem egy helyben, és meredhettem magam elé, de már csak azt észlelem, hogy egy magam vagyok a nappaliban, és csak a tévé szól előttem. Csend lepi el az egész alsó szintet, ami csak arra enged következtetni, hogy a többiek már az igazak álmát alusszák, vagy az íróasztal fölött gubbasztanak, és rajzolnak – mint például Zayn - vagy dalokat írnak – ez esetben Louist és Liamet tudom említeni. Niallt egyik csoportba sem sikerül sorolnom, hiszen Ő minden bizonnyal az ágyában fekszik a sötétben, és a plafont bámulva azon gondolkodik, hogy mit tett rosszul, amiért ez történt. 
Lekapcsolom a televíziót, leellenőrzöm, hogy a bejárati ajtó zárva van- e, majd én is az emeletre indulok. Fáradt vagyok, és tekintve arra, hogy mikor hazaértünk én letusoltam, megszabadulok a melegítő alsómtól, és felsőmtől, majd az ágyamba fekszem. Telefonomat elveszem az éjjeli szekrényemről, és miután nyakig betakarózok, megnyitom a Twitter-t. Válaszolgatok néhány rajongói kérdésre, és természetesen Anyunak is üzenetben, majd álomra hajtom fejem, gondolva arra, hátha ezzel sikerül kikapcsolnom az agyam egy kis időre. 
*

Reggel hangos kopogásra ébredek. Felülök és körülnézek. A szobában sötét van a függönynek és redőnynek köszönhetően. Felállok, és ajtót nyitok, de az ajtóban nem áll senki. Akkor meg mi kopog, még most is? Értetlenül megfordulok, majd az ablakhoz indulok, hogy kinézzek. Széthúzom a függönyöket, majd lassan felengedem a redőnyt is. Ó, már meg van, mi kopog. Az eső. Pontosabban a jég. Mert úgy néz ki, hogy jégeső esik. De még mekkora jégdarabok.
Alsót húzok, megmosakszom és leindulok. Odalent csend honol, sehol senki. Ezek szerint még mindenki alszik. Mennyi az idő?
A konyhába indulok, ahol felpillantok a nagy faliórára. Tíz óra. Hát, a tegnapi korán kelés eredménye.
Reggeli után kutatok a hűtőben, de csak tejet és müzlit találok. Kiveszek egy tálat a szekrényből, rakok bele müzlit, majd felöntöm tejjel és leülök a nappaliban tévét nézni. Lassan leszállingózik Louis, Zayn és Liam is, majd követik példám és leülnek mellém enni.
- Hol van Niall? – kérdezi teli szájjal Zayn.
- Biztos alszik még – legyintek. – Egyébként, te tudtál aludni?
- Valaki hazahozott egy csajt?
- Te hülye, a hátad miatt! – nevetek fel.
- Jaa – vigyorodik el – aha. Liam csodákat művelt vele.
Bólintok, majd felállok és kagylóba rakom az edényt. Van mosogatógépünk is, de mivel nem szoktunk olyan sok edényt összepiszkolni, ezért mosogatunk.
A szobámba megyek és felöltözök, majd együtt várjuk lent Paul –t a beosztásokkal és mi egyebekkel. Niall még mindig a szobájában alszik. Vagyis azt hittük.
Csengetnek, Liam megy ajtót nyitni. Biztosak vagyunk benne, hogy Paul lesz az, de tévedünk. Niall sétál be mosolyogva az oldalán egy lánnyal. Azzal a lánnyal!
- Niall, hát te? – lepődik meg mindenki, én pedig lefagyva bámulok a barna hajú gyönyörűség szemeibe.
- Srácok, ő itt Alexa, a barátnőm – mosolyog olyan boldogan, ahogy Niallt még csak egyszer- kétszer láttam. A barátnője. A haverom barátnője! Uram isten!
- Szia, Liam vagyok. Örülök a találkozásnak! – nyújtja kedvesen mosolyogva a kezét.
És akkor megszólal. Most először hallom a hangját, és szédületes mámorba esek. Szabályszerűen hallom a szívem tízszer gyorsabb verését, mint ahogy szokott. Tenyerem izzadni kezd, torkomban hatalmas gombóc növekszik. Ez nem lehet pont ő!
Róla beszélt tegnap este Niall? Ő lenne az, akibe ennyire bele van zúgva? Pont ő, ez a csodálatos lány?

Ez az én hibám. Szem elől tévesztettem. Nem tettem meg mindent, hogy megtaláljam. Na és ha megtaláltad volna, mit mondtál volna neki?
Egyszerűen képtelen vagyok ép ésszel gondolkodni, mindenkit ott hagyva rohanok fel a szobámba, melynek ajtaját becsapom és kulcsra zárom. Ez nem lehet igaz! Ő nem lehet Niall barátnője!
Leülök a földre és a falnak dőlök. Miért velem történik ez? Egyáltalán miért velem és az egyik legjobb barátommal?
Gondolkozni kezdek, vajon miként ismerkedhetett meg Niall és – ezek szerint – Alexa. Umm, micsoda gyönyörű név! Annyira illik hozzá. És nagyon nagy megkönnyebbülés, hogy már tudom a nevét. Nem kell majd mindig a lányként emlegetnem. És a képzeletbeli randinkon, mikor a nevén szólítom, akkor szólíthatom az igazin, és nem kell kitalálnom semmit se. De miket is beszélek! Niall vele randizott. Niall tegnap róla beszélt. Niallnek Ő a barátnője. Akkor én mégis, hogyan képzelegjek a randevúnkról?
Gondolataim villámgyorsan visszaterelődnek arra, miként és hogyan is ismerkedhetett meg Niall és Alexa. Vajon a vörös szőnyeges esemény előtt is ismerték már egymást? Ha igen, Niall, miért csak most lépett? Vagy eddig is randizgattak, és most az én tanácsomra mutatta be nekünk? Az én tanácsomra! Te jó ég! Ha ezt tudtam volna… Ha ezt tudtad volna akkor mit csináltál volna? Na, mit Harry? – szólal meg bennem a kis belső hang. Nem tudom mit csináltam volna. Őszintén, fogalmam sincs. De ezen nem is rágódom. Nem gyártok felesleges problémát!
Akárhogy töröm a fejem, nem jutok dűlőre. Valami kis jelzést keresek, hogy talán Niall említett valamit régebben. Talán egy rúzsnyom az arcán? Vagy egy feltűnően jó kedv? Neem, Niallnek mindig jó kedve van! Az lenne a feltűnő, ha nem, mint tegnap este. És rúzsfoltra sem emlékszem! Akkor mégiscsak lehet, hogy a napokban ismerkedtek meg valamikor? De akkor már máris együtt vannak?
Hogy lehet, hogy együtt vannak? Niallel? Pont Niallel? Mert ha egy ismeretlennel lenne, azt könnyebben felfognám. De így, hogy az egyik legjobb haverom, bandatársam, lakótársam barátnője. Így nem tudom mi lesz! És őszintén félek tőle! Szeretem Niallt! De Alexa… Őt egyszerűen nem tudom feladni. Folyamatosan körülötte forognak a gondolataim, amiket képtelen vagyok leállítani. És nem is akarom. Muszáj valamit tennem! Niall, nagyon sajnálom, de Alexáért meg kell küzdenünk!

3 megjegyzés: